real madrid 2014-2015

real madrid 2014-2015

کنايه جديد سرخيو راموس به مورينيو


سرخيو راموس سه فصل تحت هدايت ژوزه مورينيو در رئال مادريد قرار داشت. در سال آخر حضور مورينيو در رئال، اختلافات آشکاري بين او و آقاي خاص بوجود آمده بود.


مدافع ارزشمند رئال در مصاحبه جدیدش با نشریه مارکا، بار دیگر به مورینیو کنایه زد و به نوعی دوران حضور مورینیو در رئال را توام با جنجال و اختلاف ارزیابی کرد.

وی گفت:" بر خلاف چند سال پیش، با آنچلوتی دیگر هیچ اختلافی نه درون رختکن و نه در بیرون تیم وجود ندارد. رئال در آرامش کامل به سر می برد و این رمز موفقیت ماست. کارلتو با خود آرامش را به رئال آورده است. او قادر است با هر نوع بازیکنی کار کند. او می تواند هر مشکلی را برای شما حل کرده و سطح بازی شما را افزایش دهد."

راموس ادامه داد:" سوای ارتباط استاد و شاگردی، ما دوستان خوبی برای هم هستیم. گاه ساعت ها در مورد مسائل مختلف باهم صحبت می کنیم و در این مدت چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام."

اینجا راموس یک طعنه دیگر نیز به مورینیو می زند :" شما از مربیانی که فوتبال بازی کرده اند بیشتر از کسانی که بازی نکرده اند چیز یاد می گیرید."

راموس در ادامه در مورد آینده آنچلوتی در رئال چنین گفت:" نمی دانم او چه برنامه ای دارد. اما کجا برای او بهتر از رئال است؟ او در هیچ تیمی به اندازه رئال شاد نخواهد بود. رئال بهترین باشگاه جهان است.  غذاهای اسپانیایی هم بد نیستند. در مجموع، زندگی در اینجا برای آنچلوتی عالی پیش می رود" 

دمش گرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر خود را بیان کنید