real madrid 2014-2015

real madrid 2014-2015

قرار داد همکاری بین رئال و ماکروسفت

رئال مادرید و مایکروسافت؛ قرارداد همکاری غول‌های فوتبال و تکنولوژی دنیا

قرارداد همکاری رئال مادرید و مایکروسافت 

روز گذشته و در جریان یک مراسم رسمی، مایکروسافت به عنوان حامی مالی جدید باشگاه رئال مادرید اسپانیا معرفی شد تا پیوندهای میان تکنولوژی و فوتبال، این‌بار با همکاری یکی از بهترین‌های این دو عرصه، در هم تنیده‌تر از گذشته شود. در ادامه با گزارشی از این رویداد، همراه زومیت باشید.

 

کهکشانی‌ها که طبق گزارش فوربس، در صدر ارزشمندترین باشگاه‌های جهان قرار دارند و البته لقب «بهترین تیم قرن بیستم» را نیز یدک می‌کشند، این‌بار طی قراردادی مناسب با ردمورندی‌ها، درصدد افزایش بیش از پیش سرمایه‌های خود هستند.
روز گذشته، اورلاندو آیالا، عضو هیئت مدیره و مدیر بخش گسترش بازار مایکروسافت، با حضور در ورزشگاه سنتیاگوبرنابئو، قرارداد همکاری 4 ساله‌ای را به ارزش 30 میلیون دلار با با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، به امضا رساند.
این قرارداد را می‌توان یک همکاری منحصر به فرد قلمداد نمود؛ چرا که علاوه بر مباحث تبلیغاتی و مالی، شامل ارائه‌ی محتوای دیجیتال ویژه و تجربیات مجازی از طریق یک پلتفرم دیجیتالی جدید برای مادریستا یا همان طرفداران تیم رئال مادرید خواهد بود. علاوه بر این، مایکروسافت راهکارهایی مبتنی بر کسب و کار را برای افزایش بهره‌وری و عملکرد این باشگاه، ارائه خواهد کرد.

realmadrid-macrosoft-04

بنابر آنچه در وبلاگ رسمی مایکروسافت منتشر شده است، ردموندی‌ها تلاش خواهند کرد تا کسب و کار کهکشانی‌ها را با استفاده از سرویس‌ها و دستگاه‌های خود مدرن‌سازی نمایند. به عنوان مثال، مربیان و بازیکنان این تیم، از این پس از سرفیس پرو 3 به عنوان ابزار کلیدی برنامه‌های خود استفاده خواهند نمود. اما آنچه مشخص است، بیشترین تمرکز مایکروسافت بر روی خلق پلتفرمی دیجیتالی برای طرفداران رئال مادرید است تا از این طریق آنها به محتوا و تجربیاتی دسترسی داشته باشند که آنها را بیش از پیش به بازی و تیم مورد علاقه‌شان نزدیک می‌کند.
ردموندی‌ها در این رابطه می‌گویند:
این همان انقلابی است که ما به کمک رئال‌ مادرید به وجود خواهیم آورد. چشم‌اندازی که پلتفرمی کاملاً پویا را ارائه خواهد نمود تا طرفداران، با در اختیار داشتن قابلیت‌هایی باورنکردنی، به کشف ایده‌ها و تجربیات جدید بپردازند.
مایکروسافت اعلام نموده است که در همین راستا، نسخه نمایشی از راهکار Big Data خود را به منظور شبیه‌سازی داده‌ها و آنالیز داده‌های پویا به نمایش گذاشته است. چیزی که با بهره‌گیری از قابلیت‌های آفیس 365، تجربه‌ای بسیار آسان و لذت‌بخش را برای ساخت مقایسه‌های گرافیکی از عملکرد بازیکنان و بازی‌ها، در اختیار طرفداران قرار خواهد داد؛ تجربه‌ای که برای هر فرد اختصاصی و نو خواهد بود. برای طرفداران ورزش، دسترسی آسان به چنین داده‌های پویا و به روزی، میتواند روند و کیفیت بازی را تغییر دهد.

realmadrid-macrosoft-05

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، با مثبت ارزیابی کردن این قرارداد، عنوان نمود که : «امروز ما از طریق اتحاد با یک شریک قدرتمند، تلاش خواهیم کرد پلتفرم دیجیتالی عظیمی را ایجاد نماییم که نوع ارتباط طرفداران با رئال مادرید را متحول سازد». وی افزوده است: «لازمه‌ی تحقق این هدف بزرگ، عبور از مرزهای‌های فناوری و تکنولوژی خواهد بود و از همین رو است که ما مایکروسافت را انتخاب کرده‌ایم».

realmadrid-macrosoft-01
پرز در ادامه‌ی صحبت‌های خود در مراسم انعقاد قرارداد با ردموند‌ها عنوان کرده :
در هر کشوری و در هر قاره‌ای، همیشه میلیون‌ها طرفدار مادریدیستایی، بدون در نظر گرفتن مرزها و تنها از طریق یک احساس مشترک به یکدیگر وصل می‌شوند و ما نیز در کنار آنها هستیم. این باشگاه همیشه در مسیر رشد و تعالی، پییشگام بوده و اکنون زمان آن است که متناسب با علم روز قدم برداریم؛ آنگونه که شایسته‌ی بهترین باشگاه جهان است.
امروز ما انقلابی دیجیتالی را برای به هم پیوستن احساسات مادریستاها بنیان نهادیم
مادریستاها این جامعه‌ی عظیم دیجیتالی را از سراسر دنیا و برای تنها یک هدف به پیش خواهند برد: رئال مادرید. کسانی که رئال مادرید، یعنی بزرگترین افسانه‌ی تاریخ را ساخته‌اند، ارزش‌های خود را در تاریخ به یادگار گذاشتند. البته که هدف ما فتح افق‌های جدید، اهداف و چالش‌هایی جدید است. سنتیاگو برنابئو و آلفردو دی استفانو، این دو اسطوره‌ی فقید، کارخانه‌ی عظیمی از رویاها را در جهان خلق کردند و این موفقیت روز به روز ادامه پیدا کرده تا به امروز که یک انقلاب دیجیتالی، کانالی از احساسات مادریدیستاها از سرتاسر دنیا را به وجود خواهد آورد و به هم پیوند خواهند زد.
realmadrid-macrosoft-03

اورلاند آیالا نیز در ادامه‌ی این مراسم با ابراز خرسندی از عقد این قرارداد، اظهار داشته :
« حضور در معبد فوتبال جهان، یک افتخار برای مایکروسافت است. ما در حال برداشتن یک گام به جلو و پیشی گرفتن از بزرگان ورزشی دنیا هستیم. ما با هم، رئال مادرید را یه مدلی تبدیل خواهیم کرد که از سوی صنعت ورزش دنبال شود».
به نظر می‌رسد رئال‌مادرید در ادامه‌ی موفقیت‌های فراوان خود، این بار در تلاش است تا با کمک ردموندی‌ها، لحظات شیرینی را فراتر از 90 دقیقه‌ی هر بازی، برای طرفدارانش در تمام دنیا رقم بزند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر خود را بیان کنید